sâmbătă, 31 mai 2014

vertical stairs at machu picchu peru

 Alarma suna ca un claxon doar dupa ora 4 dimineata si am ridica, zombie-cum ar fi de la somnul meu. În câteva minute vom grupate afara, cu bastoane în mâini, casca pe fetele si torte batator la ochi de frunte, cum ar fi o echipa nenorocit de santinele de scanare pe strazi peruane. Ultimul din grupul meu de 20 si 30 si ceva de europeni si nord-americani se împiedica de a ni se alature si pe noi o excursie pe jos, în ceata de pre-down care panza de paianjen prin orasul Agua Calientes.


Suntem în curând dincolo de cladiri ?i la baza de Treptele Inca. De mai sus ne sta Macchu Picchu - oras pierdut, de mirare lume, lista galeata final bifasi-off. Este mai sus ne, cu toate acestea, de 400 de metri, o distanta trebuie sa treaca acum de alpinism aproape verticale pasi vechi de secole in bezna. Eu nu sunt dintr-o data atât de sigur de ce am optat pentru aceasta alternativa pedepsirea la minciuna-in si autobuzul. Cu toate acestea, ne împinge pe, aderarea la linia de cifre pe gîfîind, opintire asa cum ne-am ridica în întuneric, ca siluete fantomatice împotriva munte învaluit-nor              http://www.the-silk-route.co.uk/peruMachuPicchu.htm              












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu